10 września 2012
Najwyższa satysfakcja potwierdzona w badaniach!
Najwyższa satysfakcja potwierdzona w badaniach
Magro – dealer samochodów marki Audi – otrzymał nagrodę za najlepsze wyniki w badaniu satysfakcji klienta (CSS) za pierwsze półrocze 2012r. Jest to szczególny sukces choćby ze względu na fakt, że Audi jako jedna z najbardziej prestiżowych marek samochodowych klasy wyższej przykłada ponad standardową wagę do obsługi klienta.
Audi przeprowadziło szeroko zakrojone badania satysfakcji swoich klientów (CSS). Badania były prowadzone wśród klientów dealerów Audi po dokonaniu przez nich zakupu. Każdy badany klient oceniał wszystkie etapy procesu sprzedaży – od momentu zaprezentowania mu oferty przez pracowników salonów, poprzez analizę potrzeb klienta, aż do samej operacji sprzedaży i wydania samochodu.
Zwycięzcą rankingu, który powstał na podstawie wyników, została firma Magro.
(pierwsze miejsce dla Salonu Audi w Sosnowcu, trzecie miejsce dla Salonu Audi w Rybniku). Zwycięstwo cieszy tym bardziej, że pracownicy salonu wykazali się wysokim poziomem profesjonalizmu na każdym etapie procesu sprzedaży.